Twój koszyk: (0,00 PLN)
Witaj, nie masz jeszcze konta?

Regulamin sklepu

Postanowienia wstępne

  1. Poniższy tekst stanowi regulamin sklepu internetowego prowadzonego pod adresami www.eloise.pl oraz www.eloise.com.pl. Właścicielem sklepu jest Investmag s.c Boroński Tomasz, Płocha Dariusz, zwanym w niniejszym regulaminie Sprzedawcą. Regulamin ten obowiązuje Sprzedawcę oraz wszystkich Klientów korzystających z usług tego sklepu internetowego.
  2. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu świadczenia usług, wynikające z nieznajomości, bądź faktu nieprzestrzegania niniejszego regulaminu nie będą rozpatrywane.

Informacje o Sprzedawcy

Investmag s.c Boroński Tomasz, Płocha Dariusz
41-303 Dąbrowa Górnicza
Aleja Józefa Piłsudskiego 36/627b
NIP 6292368654
REGON 240655927

Składanie zamówień

  1. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż produktów za pośrednictwem sieci Internet.
  2. Zamówienia są przyjmowane na stronie www.eloise.pl, oraz w wyjątkowych przypadkach telefonicznie pod nr tel. 32 725 62 30, (w dni robocze w godzinach 9.00 – 16.00) lub e-mailem na adres: biuro@eloise.pl
  3. Po złożeniu zamówienia Klient dostaje e-mailem informację o jego przyjęciu. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość telefonicznego potwierdzenia przyjęcia zamówienia.
  4. Złożenie zamówienia w sklepie internetowym jest jednoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.
  5. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość odmowy realizacji zamówienia, ograniczenia sposobu płatności lub zażądania zaliczki.
  6. Podstawowym warunkiem realizacji zamówienia jest wypełnienie formularza adresowego zamówienia w sposób prawidłowy i automatyczne przesłanie go.
  7. Wszelkie prezentowane na stronach sklepu zdjęcia, wizualizacje oraz prezentacje produktów nie oddają ich rzeczywistych wielkości – mają jedynie charakter informacyjny. W przypadku biżuterii kolor złota na zdjęciach może nie odzwierciedlać w pełni rzeczywistej barwy oferowanych wyrobów.

Dokonywanie zmian oraz wycofania zamówienia

  1. Klient może wprowadzać w zamówieniu zmiany do momentu rozpoczęcia jego realizacji drogą e-mailową, pod adresem biuro@eloise.pl lub pod numerem telefonu: 32 725 62 30.
  2. Anulować zamówienie można w przypadku (biżuterii), gdy nie został jeszcze rozpoczęty proces produkcyjny zamówionego wyrobu.
  3. Nie ma możliwości anulowania zamówienia wyrobów, które są wykonywane na indywidualne zamówienie, w których dokonano na życzenie Klienta zmian lub są już w zaawansowanym etapie produkcji.

Ceny

  1. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
  2. Cena podana przy każdym produkcie jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia (i jego potwierdzenia). Wyjątek stanowią ceny zawierające ewidentne błędy edytorskie.
  3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych produktów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.
  4. Do zamówienia doliczone zostają koszty przesyłki, które są automatycznie uwzględnione w trakcie składania zamówienia.

Paragony i faktury

  1. Do każdego zamówienia wystawiany jest dowód zakupu.
  2. Na życzenie Klienta po podaniu wszystkich potrzebnych danych wystawiana jest Faktura VAT, która jest dołączana do przesyłki.
  3. Dowód zakupu należy zachować na wypadek ewentualnych zwrotów lub reklamacji.

Koszty transportu

  1. Obowiązujące na terenie Polski koszty przesyłki ponosi Zamawiający.
  2. Wszystkie przesyłki dostarczane są przez firmę kurierską UPS.
  3. Opłata za przesyłkę doliczana jest w momencie zakupu produktu.
  4. Przy wyborze formy płatności:
    1. Za pobraniem – doliczana jest kwota 25PLN/brutto
    2. Płatności.pl (płatność elektroniczna) – doliczana jest kwota 20PLN/brutto
    3. Przelew – doliczana jest kwota 20PLN/brutto

Terminy i realizacja zamówień

  1. Czas realizacji zamówienia:
    1. wyroby jubilerskie – przy każdym produkcie w sklepie podany jest czas jego wykonania. Jest to czas od rozpoczęcia realizacji zamówienia do chwili wysłania zamówionego produktu ze sklepu, przy czym uwzględniane są tu tylko dni robocze.
    2. zegarki – przy każdym produkcie w sklepie podany jest czas realizacji zamówienia
  2. Realizacja złożonego zamówienia rozpoczyna się:
    1. w przypadku zamówień płatnych przelewem lub przekazem – po odnotowaniu wpływu pieniędzy na rachunek sklepu
    2. w przypadku zamówień płatnych kartą kredytową lub systemem płatności elektronicznych (Płatności.pl) – z chwilą wpływu pieniędzy na rachunek sklepu
    3. w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze (za pobraniem) – z chwilą wpływu na konto sklepu zaliczki w kwocie 150 PLN
  3. Zamówienia złożone w soboty, niedziele i święta są realizowane następnego dnia roboczego.
  4. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niedochowanie terminu realizacji zamówienia z przyczyn od niego niezależnych. W razie zaistnienia przyczyn uniemożliwiających realizację zamówienia bądź zmianie terminu realizacji, Klient zostanie poinformowany przez Sprzedawcę telefonicznie lub drogą elektroniczną.
  5. Wszystkie zamówione produkty dostarczane są w dni robocze za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS i powinny dotrzeć do Klienta następnego dnia roboczego po dniu ich nadania.
  6. W przypadku odbioru osobistego, przy składaniu zamówienia należy wybrać formę płatności “gotówka”, wówczas zamówienie zostanie dostarczone z magazynu do Biura Handlowego Investmag s.c przy Aleja Józefa Piłsudskiego 36/627b w Dąbrowie Górniczej.
    1. o możliwości odebrania przesyłki Sprzedawca poinformuje Klienta drogą e-mailową lub telefonicznie.
    2. zamówienie należy odebrać w Biurze Handlowym w godzinach 8.00 – 16.00 (Pn – Pt) w ciągu 5 dni roboczych od otrzymania informacji o możliwości odbioru produktu.
    3. w przypadku zegarków przesyłkę, która nie zostanie odebrana w wyznaczonym terminie odsyłamy do magazynu, a zamówienie anulujemy.

Warunki dostawy

  1. Firma kurierska UPS dostarcza przesyłki w godzinach 9.00-17.00 od poniedziałku do piątku.
  2. Sprzedawca nie może określić, ani zagwarantować dokładnej godziny doręczenia przesyłki, dlatego w celu ustalenia godziny dostawy niezbędny jest kontakt z firmą kurierską UPS w dniu dostawy.
  3. W sytuacji, gdy dostarczający przesyłkę kurier nie zastanie Klienta, pozostawi informację o próbie jej doręczenia, w postaci Awizo.
  4. Przesyłkę można również kontrolować dzięki numerowi nadania, jaki otrzyma Klient na podany w zamówieniu adres e-mail, przesłany w dniu nadania paczki.
  5. Pierwszego dnia po próbie dostarczenia, paczka będzie na Klienta czekać w lokalnym oddziale firmy kurierskiej, skąd można ją odebrać osobiście – adres oddziału firmy kurierskiej i wszelkie szczegóły dotyczące przesyłki znajdują się na pozostawionym przez kuriera Awizo lub pod adresem strony – zobacz
  6. Jeżeli przesyłka nie zostanie odebrana osobiście z siedziby firmy kurierskiej, drugiego dnia po awizowaniu paczki, kurier dokona próby ponownego jej dostarczenia pod wskazany w formularzu zamówienia adres.

Uszkodzenia przesyłek

  1. Klient jest zobowiązany przed pokwitowaniem odbioru przesyłki do sprawdzenia, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie.
  2. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki jest uszkodzone lub otwarte – nie należy przyjmować przesyłki. W takiej sytuacji, Klient zobowiązany jest sporządzić protokół szkody w obecności kuriera oraz niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedawcą, pod rygorem uznania, że towar został dostarczony Klientowi w stanie wolnym od wad.
  3. Należy zawsze sprawdzić stan przesyłki przy odbiorze. Jest to niezbędny warunek uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia, kradzieży przesyłki lub jej części podczas transportu.

Dokonywanie płatności

  1. W Sklepie możliwe są poniższe formy płatności:
    1. przelew lub przekaz – wpłata na poniższy rachunek sklepu, w tytule przelewu należy podać numer zamówienia
    2. karta kredytowa lub system płatności elektronicznych – zapłata realizowana przez system (Płatności.pl), w czasie rzeczywistym
    3. opłata przy odbiorze (za pobraniem) – zapłata następuje gotówką, przy odbiorze przesyłki od kuriera. Przy tej formie płatności po złożeniu zamówienia należy wpłacić zaliczkę w wysokości: 150 PLN
    4. gotówka – w przypadku odbioru osobistego w Biurze Handlowym. Przy tej formie płatności po złożeniu zamówienia należy wpłacić zaliczkę w wysokości: 150 PLN
  2. W przypadku braku wpłaty za zamówiony produkt, w terminie 10 dni liczonych od dnia złożenia zamówienia, sprzedawca zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia.

Dane dotyczące przelewu bankowego na konto:

Multibank BRE BANK o/Dąbrowa Górnicza
Nr konta: 85 1140 2017 0000 4402 0493 8165
Tytuł przelewu: nr zamówienia

Zwrot zamówionego towaru

  1. Zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 2 marca 2000 roku „o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny” (Dz.U. 2000.22.271), Klient może zrezygnować z produktów zakupionych w sklepie bez podania przyczyny – w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki.
  2. Zwracany produkt w powyższym trybie należy odesłać w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, z kompletną jego zawartością (produkt, metka, certyfikaty, dowód zakupu, gwarancja, instrukcja itp.), Produkt nie może nosić jakichkolwiek śladów używania, przeróbek itp.
  3. W przypadku zwrotu biżuterii z kamieniami szlachetnymi lub perłami, przyjęcie towaru musi zostać poprzedzone analizą przeprowadzoną przez rzeczoznawcę – gemmologa i jego pozytywną opinią.
  4. Zwrot produktów w powyższym trybie odbywa się na koszt Klienta.
  5. Data wysłania zwrotu nie może przekroczyć 10 dni od daty doręczenia towaru Klientowi.
  6. Sprzedawca oświadcza, iż nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.
  7. Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć stosowne oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Należy również podać numer rachunku, na jaki ma nastąpić zwrot zapłaty.
  8. Przy prawidłowym odstąpieniu od umowy, zapłata zostanie zwrócona Klientowi w terminie 7 dni roboczych licząc od momentu otrzymania przez sklep przesyłki zwrotnej, z pisemnym oświadczeniem o odstąpieniu od umowy.
  9. W przypadku wyrobów, w których wykonano na życzenie Klienta zmian tj. (grawerunków, zmian kamieni, korekty rozmiaru, nietypowych zestawień materiałów) – nie ma możliwości ich zwrotu ponieważ są one robione na zamówienie specjalne tzn. pod konkretny rozmiar lub z grawerami, które nadają wyrobowi indywidualny charakter.

Reklamacje

  1. Wszystkie produkty z biżuterii objęte są 2 letnią gwarancją licząc od daty zakupu. Zegarki natomiast objęte są gwarancją producentów.
  2. W celu zgłoszenia reklamacji , należy wysłać produkt do siedziby firmy na adres:
    Investmag s.c
    41-303 Dąbrowa Górnicza
    Aleja Józefa Piłsudskiego 36/627b
  3. Do przesyłki reklamacyjnej należy dołączyć dowód zakupu oraz opis wady.
  4. Dostarczenie towaru do siedziby firmy, odbywa się na koszt Klienta.
  5. Na zgłoszoną reklamację, Klient otrzyma odpowiedź, w terminie 14 dni licząc od dnia dostarczenia produktu Sprzedawcy.
  6. Po stwierdzeniu wad wynikających z winy producenta, produkt zostanie naprawiony i odesłany Klientowi na koszt Sprzedawcy.
  7. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń, za które Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności tj. uszkodzenia, wynikające z winy Klienta, w szczególności zniszczenia mechaniczne, zarysowania oraz wygięcia pierwotnego kształtu (biżuterii), Sprzedawca poinformuje Klienta o ewentualnych kosztach naprawy.

Ochrona danych osobowych

  1. Zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 (tekst jednolity z dnia 6 lipca 2002 r. – Dz.U. 2002.101.926), Sprzedawca zobowiązuje się do ochrony danych osobowych.
  2. Klient składając zamówienie, świadomie zgadza się na przetwarzanie i wykorzystywanie jego danych osobowych w celu realizacji zamówienia, ewentualnych reklamacji, ułatwienia złożenia kolejnych zamówień oraz w celach marketingowych. Dane te nie są przetwarzane ani wykorzystywane w żadnym innym celu.
  3. Każdy Klient ma prawo wglądu do swoich danych, do ich poprawiania oraz żądania zaprzestania ich wykorzystywania lub ich usunięcia.
  4. Klient może wyrazić zgodę na otrzymywanie informacji związanych z ofertą firmy, jej usługach oraz promocjach na adres e-mail.

Postanowienia końcowe

  1. Niniejszy regulamin wchodzi w życie z dniem 1 czerwca 2010 roku.
  2. Sprzedawca może zmieniać regulamin w dowolnym czasie.
  3. Zmiany regulaminu obowiązują od chwili ich publikacji w sklepie internetowym.
  4. Nazwy producentów i marki fabryczne należą do ich właścicieli i prezentowane są na stronach sklepu wyłącznie w celach informacyjnych.
  5. Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu eloise.pl nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu. Moment zawarcia umowy kupna-sprzedaży następuje podczas pisemnego potwierdzenia odbioru towaru przez klienta na liście przewozowym przesyłki.
  6. W sprawach nieuregulowanych w regulaminie zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.
  7. Wszelkie uwagi dotyczące funkcjonowania sklepu, prezentacji, danych osobowych lub zauważonych nieprawidłowości, należy kierować pocztą elektroniczną na adres: biuro@eloise.pl
  8. Ewentualne spory powstające przy wykonywaniu umowy kupna-sprzedaży rozstrzygane będą przez Sąd powszechny.

Koszyk

  • produktów w koszyku: 0
  • łączna kwota: 0,00 PLN